Forum

...

Melonhuset

29 jul 2018 14:15

Gavllister

Jeg monterede i foråret Juliana Premium 8,5 m2 i baghaven. I Bauhaus hvor netop det hus var opsat som demohus, var der problemer med de lange gavllister. Sælgeren forsikrede om, at det udelukkende var problem med netop denne foreløbige opsætning. Efterfølgende har jeg måttet konstatere, at mine gavllister ( de meget lange lister i gavlen ) kravler ud. Jeg er nu overbevist om, at de flyvske lister skyldes  den bevægelige store gavl med de lange glasbaner. 3mm hærdet glas. Jeg er nu bange for, at glasset flyver ud ved næste storm. Har andre problemet? Findes der eventuelle løsningsforslag? På forhånd tak for hjælpen.

Melondyrkeren

2 Kommentarer til dette indlæg

...

Lars Lund

31 jul 2018 20:01

Har du talt med Juliana kundeservice ?

...

Inge Trautner

14 dec 2018 11:48

Jeg har osse et Juliana premium ,og oplever en del problemer med disse lister. De kravler flere steder ud forneden og buler enkelte steder bl.a. ved tagvinduerne , hvilket bevirker at slagregn løber ind i huset og drypper kraftigt ned midt i huset på et havebord. Det er faktisk piv utæt. Hvis disse lister var mere gummiagtige og ikke blev så stive kunne det måske løse problemerne. Mvh. Inge trautner.

Velkommen til
Drivhusklubben.dk

- et GRATIS forum for alle drivhus- og haveentusiaster!

Bliv medlem af klubben
Opret nyt indlæg

Som medlem i drivhusklubben kan du oprette indlæg i vores forum og komme i dialog med andre medlemmer og vores eksperter.

Opret indlæg