Forum

...

Morten Greve

05 maj 2019 10:09

Brug for hjælp

Hurraaaaa ogøv på samme tid. Efter mange års overvejelser har endeligt fået købt vore første drivhus. Det er et Halls Magnum 128. Det er samlet (dog ikke uden visse frustrationer undervejs), men … Vi har nogle enkelte ting, som ikke virker.

1. Der kommer en smule vand ind ved vinduerne og i hjørnerne hvor taget er samlet med siderne.

2. Vi har købt 2 Juliana Univent automatiske vinduesåbnere, men kan ikke få dem monteret. Jeg er i tvivl om, om profilen vinduet "hviler" på mellem spærene vender rigtigt? Det ser dog sådan ud, når jeg kigger på brugsanvisningen. Er der nogen, der har et billede af, hvordan deres sidder?

3. Kan det passe, at der ikke skal være en gummiliste i bunden hvor vinduerne sidder - både på sider og tag. Vi har 3 mm hærdet glas?

Jeg håber nogle kan hjælpe, så vores store glæde over endeligt at have fået et drivhus ikke afløses af for mange frustrationer og bekymringer.

Med venlig hilsen

Hanne og Morten

1 Kommentarer til dette indlæg

...

Eva og Finn Lynggaard

31 jul 2019 21:16

Fandt I en løsning på jeres problem?
Vi har den samme udfordring med vores nysamlede Halls Magnum 128. Juliana anbefalede Univent vinduesåbner, men tilsyneladende har profilen, vinduet hviler på, ikke en kant, som vinduesåbneren kan skrues fast på.
Venlig hilsen
Eva og Finn Lynggaard

Velkommen til
Drivhusklubben.dk

- et GRATIS forum for alle drivhus- og haveentusiaster!

Bliv medlem af klubben
Opret nyt indlæg

Som medlem i drivhusklubben kan du oprette indlæg i vores forum og komme i dialog med andre medlemmer og vores eksperter.

Opret indlæg