Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

Hej i klubben.

Jeg er den lykkelige medejer af et HALLS 128 drivhus - ORANGERIET kaldes det her i lokalområdet. Det er bare et af mine fristeder, hvor jeg øver og udvikler mine grønne finger - og ikke mindst "philosoferer" og tænker "fine" tanker om dette og hint.

Jeg sidder der i solskin og i regn - og her er det så jeg opdager at det regner ned på mig. Skulle ikke kunne lade sig gøre, men.................

Nærmere efterforskning viser at nederste glas står nede i bunden af tagrenden og de ovenfor hvilende glas er "fulgt med ned. Der er ikke monteret en "bærekrog" til bæring af nederste glas (i taget).

Har lige kigget på den eksisterende montagevejledning og erkender at jeg ikke kan se problemet berørt heri.

Er der nogen af Jer derude i den virkelige verden der har erkendt tilsvarende problem og evt. har en løsning herpå?

Mvh
Niels A

P.S.: Disq her ikke en disq, men en høflig rådspørgning rundt i klubben! ;-)

Views: 210

Svar på dette

Svar til dette indlæg

Det er et ikke ukendt problem. Du kan enten sætte ekstra clips på, endnu bedre lime glasset fast med silikone. Det sidste gør også selve huset stærkere .

Kære Lars

Tak for dit svar. Ja jeg fornemmede at andre måtte have erfaret noget tilsvarende. Endnu engang tak for dit svae

Mvh

Niels A 

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2017   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service