Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

Hej

Jeg skal have mit første drivhus om få dage og har søgt på nettet for at finde ud af hvilken fundament jeg skal lave. Jeg er blevet lidt forvirret da der er rigtig mange forslag. Jeg har forstillet mig at sætte nogen 50*50 fliser på højkant hele vejen rundt langs ydersiden som drivhuset kan stå på og støbe hjørnerne fast. Og så lave en fordybning på ca.30 cm inde i drivhuset for at få lidt ekstra højde, da jeg regner med at dyrke i spande. Jeg håber at få nogen gode forslag da jeg som sagt er nye inden for drivhuse.

Peter.

Views: 116

Svar på dette

Svar til dette indlæg

Jeg vil foreslå dig at søge på havenyt.dk - lige netop dette emne ligger der nogle rigtig gode tråde om. Der er nemlig mange muligheder :)

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service