Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

Alle Diskussioner mærket drivhus (15)

Diskussioner Svar Seneste aktivitet

Fisk i vandings system til drivhus

Jeg så i fjernsynet forleden , en der havde fisk i et vandings system. Fiskenes poo skulle så virke som gødning for planterne i dit drivhus…

Startet af Morten

1 8 feb
Svar fra Lars bach

Fundament/sokkel til fundament

Goddag til Drivhusklubben, Jeg er i fuld gang med forberedelserne til at bygge et drivhus med en udvendig mistbænk og indvendig plantekasse…

Startet af Anne-Marie Bech

2 3 feb
Svar fra Bent Løschenkohl

Tomater i drivhus i slut marts

Hej Jeg er i den heldige situation at mine forkultiveret tomater har vokset godt, men nu begynde de at blive pladskrævende og det har jeg…

Startet af Johannes

7 apr. 29, 2017
Svar fra Johannes

Fundament til drivhus?

Hej alle Jeg bliver den lykkelige ejer af et 9,9 m2 drivhus her i starten af maj. I drivhuset vil der blive lagt fliser. Jeg har afsøgt net…

Startet af Anja Kristina

0 apr. 6, 2016

billigt drivhus (måske FOR billigt?)

Jeg købte en 18 kvm polytunnel sidste år - den er ned i hoftehøjde idag efter al den sne der kom en weekend her i december ;( jeg er ikke…

Startet af Dempsey

1 dec. 27, 2015
Svar fra Bent Løschenkohl

Opsætning af drivhus

Jeg har hårdt brug for noget hjælp fra jer. Jeg har købt et Juliana Premiun drivhus på 10,9 m3. som vi skal sætte op her i påsken. Vi har t…

Startet af Heidi lindeblad

2 jun. 18, 2015
Svar fra svane

Udluftning i polycarbonat divhus

Hej,  Jeg har et Sunline polycarbonat drivhus, og har nu på 3. sæson problemer med udluftning. Drivhuset er godt 9 kv.m med fliser i bunden…

Startet af Mette Neland

1 maj. 27, 2015
Svar fra Lasse

tomat og agurk i drivhus

Hej Vi kan ikke rigtig finde ud af hvordan vi skal placere specielt tomater og agurk i forhold til hinanden. Vores drivhus et Premium på 13…

Startet af Carlo

2 mar. 31, 2015
Svar fra Carlo

Belægning i og omkring drivhuset

Hejsa Jeg er splinterny i forbindelse med drivhuset. Ja, faktisk så ny, at det endnu ligger nedpakket. Jeg har investeret i Bilkas 9,9 kvm…

Startet af Kasper C

2 jan. 20, 2015
Svar fra Lars Lund

Brænde/Kakkel-ovn i drivhus

Jeg har fået fat i en lille ovn som jeg havde tænkt mig skulle installeres i mit drivhus til, at lune og hygge om vinteren. Ovnen har ikke…

Startet af Jklugel

1 okt. 13, 2014
Svar fra Lars Lund

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service