Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

Bodils Diskussioner (25)

Diskussioner svaret på (20) Svar Seneste aktivitet

"Jeg læste lige med her og henviser til mit gamle indlæg af 8. april 2012. Det findes…"

Bodil svarede dec. 13, 2013 på Skyggegardiner

2 dec. 13, 2013
Svar fra Bodil

"Selv tak, Kirsten. Det lyder lækkert med vindrue-gele - det vil jeg notere mig til n…"

Bodil svarede nov. 4, 2012 på Vindruehøst - en alternativ anvendelse

2 nov. 4, 2012
Svar fra Bodil

"Hej Helene Det er en rigtig god idé med nogle løg i krukker til opbevaring vinteren…"

Bodil svarede sep. 27, 2012 på Allerførste drivhus. En drøm går i opfyldelse! Men hvornår?

5 sep. 27, 2012
Svar fra Bodil

"Hej Else Hvis du har mulighed for at få det bygget nu, er det bare om at komme igang…"

Bodil svarede sep. 20, 2012 på Allerførste drivhus. En drøm går i opfyldelse! Men hvornår?

5 sep. 27, 2012
Svar fra Bodil

"Hej Peter Hermed opfølgning på citronagurk-dyrkningen. Efter mit seneste indlæg begy…"

Bodil svarede aug. 6, 2012 på Citronagurk

5 aug. 6, 2012
Svar fra Bodil

"Hej Henrik I tilknytning til problemer med overgødskning af tomatplanterne, kan jeg…"

Bodil svarede aug. 6, 2012 på problem

4 aug. 6, 2012
Svar fra Bodil

"Hej Lotte Det endte desværre dårligt med vores ananaskirsebær - i går måtte den lade…"

Bodil svarede jul. 15, 2012 på Forslag til planter

7 jul. 15, 2012
Svar fra Bodil

"Hej Henrik og Dorthe For ca. et par uger siden så jeg på TVØst i programmet "Ud i ha…"

Bodil svarede jul. 11, 2012 på problem

4 aug. 6, 2012
Svar fra Bodil

"Tak for det, Lars. - De er nu "vippet" af:-) Hilsen Bodil"

Bodil svarede jul. 10, 2012 på Græsgrønt insekt - skadeligt?

2 jul. 10, 2012
Svar fra Bodil

"Så er citronagurken vokset til fersken-størrelse - foreløbig den eneste, der indtil…"

Bodil svarede jul. 10, 2012 på Citronagurk

5 aug. 6, 2012
Svar fra Bodil

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service