Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

Jørgen E.Ps Diskussioner (22)

Diskussioner svaret på (21) Svar Seneste aktivitet

"Hej Lene Jeg ved ikke om det nødvendigvis bliver meget billigere med fragt og alt d…"

Jørgen E.P svarede jun. 24, 2014 på 3 mm hærdet helbaneglas

8 jun. 25, 2014
Svar fra Bent

"Hej Lis - hvis det er nogen som helst trøst så kan jeg fortælle at jeg selv har 2 dr…"

Jørgen E.P svarede nov. 15, 2013 på Juliane diarmant

44 mar. 18, 2014
Svar fra muci

"Hej igen Feather, Tak for link. Jeg kan hellere ikke andet end komme frem til samm…"

Jørgen E.P svarede aug. 13, 2012 på Regler for opførelse af drivhus over 10m² ?

10 sep. 1, 2012
Svar fra Anja Egeriis

"Hej Feather, Svaret er også lidt mere kompliceret end som så.. Simpelthen fordi at…"

Jørgen E.P svarede aug. 13, 2012 på Regler for opførelse af drivhus over 10m² ?

10 sep. 1, 2012
Svar fra Anja Egeriis

"Hej Maud. Jeg har selv et drivhus i hærdet 4mm glas (juliana premium), og føler med…"

Jørgen E.P svarede aug. 13, 2012 på En million glasskår - Rude sprunget i mit nye Botanica-drivhus i nattens mulm og mørke

2 sep. 27, 2012
Svar fra Maud

"Hej Anders, det lyder som alger, sådan som du beskriver det. Jeg har ikke oplevet d…"

Jørgen E.P svarede jun. 17, 2012 på Gul/grøn vand i selvvandingskasser

2 jun. 24, 2012
Svar fra Erik

"Hej Peter, Jinnie har helt ret. Før jeg købte mit Juliana Premium drivhus ville jeg…"

Jørgen E.P svarede jun. 17, 2012 på Drivhus med indgang i siden?

2 jun. 17, 2012
Svar fra Jørgen E.P

"Hej Birthe Det er et godt, reelt spørgsmål. Mig bekendt gør det absolut ingen forsk…"

Jørgen E.P svarede apr. 27, 2012 på Vand fra vandhane eller regnvand

4 nov. 8, 2017
Svar fra Søren Riber

"Aha! Det må være tomatplanten der har smittet dine babyagurkeplanter. For som nævnt…"

Jørgen E.P svarede apr. 17, 2012 på visne agurkeplanter

11 maj. 7, 2012
Svar fra Lars Lund

"Jeg tror det "letteste" ville være at lave din egen sokkel af imprægneret træ. For s…"

Jørgen E.P svarede apr. 17, 2012 på Stålsokkel.

3 apr. 17, 2012
Svar fra Steen Kruse

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service