Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

DYRKNING (144)

Diskussioner Svar Seneste aktivitet

Trætte planter

Er der nogen som kan løse mysteriet. Mine planter i drivhuset ser utrolig kede ud af det i år. Drivhuset er 5 kvm døren står fast åben, et…

Startet af Anette

4 sep. 11, 2016
Svar fra Anette

Konkurrence

Det her er et spørgsmål ikke oplæg til diskussion/debat, er der nogen som ved om der bliver afholdt Danmarks mesterskab i største grøntsag,…

Startet af Danni Coelet

0 aug. 31, 2016

tomater og agurker

hej mine tomater og agurker gror helt vildt meget. særlig agurkerne er helt oppe i top og jeg binder op og binder op hver dag. hvornår sto…

Startet af sonja

3 aug. 26, 2016
Svar fra Anja Egeriis

Pas på hvis du bor i Århus. Så må du ikke sætte en stol ind i dit drivhus

http://stiften.dk/aarhus/hovsa-kommunen-har-forvandlet-havepavillon-til-et-drivhus

Startet af Lars Lund

1 aug. 6, 2016
Svar fra Bent Løschenkohl

Huller i blade

Er rigtig træt af at dele når jeg ikke har indbudt. I min polytunnel hvor det går rigtig godt er min forkultiveret grønkål guf for insekter…

Startet af Anette

0 jul. 30, 2016

højbedet i drivhuset

hej Jeg fik vist sat mit indlæg forkert under drivhuset, så nu prøver jeg her. jeg er ny drivhusejer, og dermed ikke ret meget erfaring m…

Startet af sonja

7 jul. 27, 2016
Svar fra Lars Lund

tomater

jeg er fuldstændig ny drivhusejer. fik drivhuset 4. juni 2016. mine tomatplanter er allerede rigtig store og brede og flotte. jeg har fire…

Startet af sonja

2 jul. 3, 2016
Svar fra sonja

Pink Lady

Jeg har sået et frø fra æblet Pink Lady, men fik at vide man ikke kan dyrke pink lady. Gad vide hvad der kommer ud af dette frø???

Startet af Tina

0 jun. 26, 2016

Granatæbler

Jeg har sået nogle granatæbler. Jeg vil bare høre om de bliver til et træ eller en busk. Kan du være ude i drivhuset i vinter. Vil man kunn…

Startet af Tina

0 jun. 26, 2016

Dyrkning af peberfrugter i drivhus

Hej alle I år dyrker vi massivt peberfrugter og snackpeber, og har brug for lidt input. 1) Planterne er blevet ret store og står desværre l…

Startet af RasmusFynbo

0 jun. 21, 2016

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service