Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

DYRKNING (150)

Diskussioner Svar Seneste aktivitet

Mine peberfrugter forbliver grønne

For første gang har jeg i år kastet mig ud i at dyrke lidt planter i vores højbed. Højbedet står i læ over i en krog, og er således beskytt…

Startet af Mille

1 sep. 1, 2017
Svar fra Anja Egeriis

Lyse blade

Hjælp Vi har haft store problemer i vores drivhus i år. Vi dyrker i plantesække på kapilærkasser. Tidligere år har vi vandet med regnvand s…

Startet af Lew

1 aug. 27, 2017
Svar fra Lars Lund

Fra svinehus til orangeri

Hej Jeg er ny på siden her. Jeg har et par?, da jeg har planer om at ombygge noget af et gammel svinehus til orangeri. Ca. 75 m2. Der er st…

Startet af Henrik

0 aug. 25, 2017

Flydende gødning

Hej   Jeg vil gerne lave min egen flydende gødning til driv huset, af NPK gødning, jeg har hørt at det er ca 1dl. til 25l vand, og derefter…

Startet af Alf Sørensen

7 aug. 1, 2017
Svar fra Lars Lund

Fundering af drivhus

Vi skal til at sætte drivhus op i haven. Vi havde forestillet os, at drivhuset skal stå på en træterrese, hvor terrassens stolper selvfølge…

Startet af Gram

0 maj. 28, 2017

Tomater i drivhus i slut marts

Hej Jeg er i den heldige situation at mine forkultiveret tomater har vokset godt, men nu begynde de at blive pladskrævende og det har jeg…

Startet af Johannes

7 apr. 29, 2017
Svar fra Johannes

Økologi i drivhuset

Min dejlige mand fik for små to måneder siden diagnosen uhelbredelig nyrecancer og et år tilbage. Det gør vi nu alt for at modbevise, bl.a.…

Startet af L. Krieger

2 apr. 15, 2017
Svar fra Bent Løschenkohl

Ferskentræ til drivhus

Hej, er der nogen af jer, som har erfaring med ferskentræ i drivhuset? I vores have er der altid meget sen nattefrost, så vi vil ikke få fr…

Startet af Karen

0 mar. 28, 2017

Vitavia's Solarfan

Hej  Vi har et dejligt stort drivhus fra Willab Garten på 14 m2, men har desværre problemer med at styre varmen om sommeren, selv om der er…

Startet af Linda Pedersen

1 mar. 22, 2017
Svar fra Lars Lund

Sygdom i tomat

Jeg havde sidste år flere tomatsorter i drivhuset.Een sort, en Gourmet tomat,udviklede gule plettede blade; men leverede alligevel pæne fej…

Startet af flemming murer

1 mar. 17, 2017
Svar fra Bent Løschenkohl

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service