Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

DRIVHUSET (347)

Diskussioner Svar Seneste aktivitet

Ombygning.

Hej. Er der nogen der har prøvet eller har mening om at lave et nedtaget ( fået ) drivhus om? Har planer om at korte sidestykker af og sætt…

Startet af Steen Kruse

8 maj. 1, 2012
Svar fra Steen Kruse

Solvarme i drivhuset

Påsken har budt på masser af sol, men kulde om natten. Jeg har tænkt på at etablere solvarme på følgende facon: en sortmalet radiator påhæ…

Startet af Rugkrogen 4

3 apr. 30, 2012
Svar fra F.Olsen

Stålsokkel.

Hej. Nogen der har en ide om hvor man kan købe sokler på meter mål. Steen

Startet af Steen Kruse

3 apr. 17, 2012
Svar fra Steen Kruse

Hvor meget kan man hænge i taget af et drivhus?

Jeg er den lykkelige ejer af et drivhus :-) Jeg har dyrket tomater i friland i mange år, men nu vil jeg forsøge i et drivhus. Jeg har lagt…

Startet af Mette Neland

1 apr. 7, 2012
Svar fra F.Olsen

flis i drivhuset ?

Hej Er der nogle der har erfarring med træflis i drivhuset. Jeg har lige fået et drivhus og synes det er lidt svært at beslutte lige her og…

Startet af Birgitte

2 apr. 4, 2012
Svar fra Anja Egeriis

Ny, glad men uvidende drivhusejer

Hejsa. Nu har jeg endelig fået mig et lille drivhus. Ønsket længe. 6,5 kvm Juliana comfort proof. Har dog mange spørgsmål som jeg håber, de…

Startet af baduller

1 mar. 29, 2012
Svar fra F.Olsen

....masser af gode råd om dyrkning af tomater, men hvad skal man vælge?

Jeg har fået et nyt drivhus og har virkelig lyst til at lykkes med en masse tomater, men hvad er det bedste råd.?Jeg har nu surfet rundt på…

Startet af inme

5 mar. 16, 2012
Svar fra Lars Lund

Vægdrivhus men ingen væg - hvad gør man så?colone

Vi har en nydelig lille gårdhave i vores rækkehus, og har længe talt om at få et lille vægdrivhus til lidt forskellige urter og tomater osv…

Startet af ikj

2 mar. 16, 2012
Svar fra Lars Lund

Bønner

Hej   Jeg kunne godt tænke mig bønner i mit drivhus. Er der nogle der har erfaring med det? Opbinding, beskæring osv.

Startet af anita

0 mar. 9, 2012

Jord eller fliser i drivhuset?

Første gang du skal indrette dit drivhus står du og skal tage en stor beslutning. Hvordan skal huset indrettes?   Heldigvis er intet så sto…

Startet af Lars Lund

5 mar. 8, 2012
Svar fra Anja Egeriis

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service