Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

DRIVHUSET (332)

Diskussioner Svar Seneste aktivitet

Fornyelse af træsokkel

Vi har et ældre, solidt Juliana drivhus. Soklen er ikke af stål men træ, som lider af begyndende råd især i hjørnerne. Er vi nødt til at ka…

Startet af Anne Thomsen

1 maj. 25, 2017
Svar fra Lars Lund

gammelt drivhus

Jeg har fået et gammelt drivhus. det er noget større end jeg troede og jeg har ikke noget mærke eller nogen brugsanvisning. :) Jeg har efte…

Startet af Alfivas

0 maj. 17, 2017

Reparation af dør

Den "kile" der holder bunden af min drivhusdør i "sporet" er knækket af, så døren kun hænger i hjulene i toppen. Er der nogen der har forsl…

Startet af Poniewozik

1 maj. 13, 2017
Svar fra carstenw

Udnyttelse af regnvand fra drivhustaget

Vi har købt et Halls Popular, og er godt klar over at det er en skrabet model.Men vi vil gerne udnytte regn fra taget, og vi kan ikke finde…

Startet af Vesemose

4 maj. 10, 2017
Svar fra Vesemose

Juliana Oase drivhus - hvilken størrelse?

Kære drivhusentusiaster. Vi bor i Snekkersten og vil gerne se et Juliana Oase drivhus. Er der nogen på Sjælland der vil vise deres drivhus…

Startet af Allan Holmgren

2 maj. 4, 2017
Svar fra Allan Holmgren

Halls Popular polykarbonat

Hej. Jeg er ved at sætte et lille drivhus op, men har svært ved at sætte listerne fast på polykarbonatpladerne. Er der en fiks genvej. som…

Startet af Vesemose

0 apr. 25, 2017

inge.m@youmail.dk

Hvilke planter -gerne blomstrende-  kan trives i drivhuset i potter/krukker ??  Inge Marie

Startet af inge marie

0 apr. 7, 2017

Kumme i drivhus til planter

Jeg har overtaget et Juliana drivhus, og er ved at stille det op. Vi vil gerne bruge det som et ekstra opholdsrum, så jeg skal til at mure…

Startet af 10 kvm drivhus

1 mar. 18, 2017
Svar fra Bent Løschenkohl

gode råd om trægulv i nyt drivhus

hej, Vi skal have opsat en 13-15 m2 drivhus - enten juliana premium eller willab green room. Vi påtænker et trægulv, og i den forbindelse…

Startet af Martin R

1 mar. 10, 2017
Svar fra Dus www.dk3000.dk

Revnet rude

Et af de store ruder i Drivhuset er revnet, men ikke faldet ud endnu. Hvordan reparerer man bedst sådan en revne, så man måske kan undgå, a…

Startet af graversen

2 feb. 26, 2017
Svar fra Chr drivhusglas

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service