Velkommen til Drivhusklubben og en verden af drivhusliv

Drivhusklubben skal være stedet, du søger - uanset, om du vil inspireres, er ny drivhusejer, lige har et spørgsmål om drivhus, eller om du er en erfaren drivhusentusiast, der vil øse af din egen viden og hjælpe andre.

Vi skal dele vores glæde, tips, tricks og gode ideer.

DRIVHUSET (332)

Diskussioner Svar Seneste aktivitet

Måling af fugt med Funduino fugtighedsmåler.

Jeg er i gang med et automatisk vandings system baseret på Arduino, til mit Orangeri. Jeg bruger en Funduino fugtighedsmåler til at måle jo…

Startet af Greenhouse_1

2 jul. 7, 2017
Svar fra Greenhouse_1

Fugtstyret Drivhusvanding Arduino

Hej alle Er der nogen der ved hvem der har lavet denne video eller ligger inde med kodningen til Arduino da linket til minardurino ikke vir…

Startet af Torben Blomberg

17 jun. 16, 2017
Svar fra Morten

Tvivl om bund i drivhus

Hej drivhusklubmedlemmer Jeg skal til at sætte mit nye drivhus op, men er blevet godt i tvivl om hvad jeg skal vælge som bund. Så hvad har…

Startet af Mia

4 jun. 13, 2017
Svar fra Anja Egeriis

Vin der drysser

Hej derude i det dejlige sommerland. I vores 5 år gamle drivhus plantede vi en hvidvins plante som har vokset sig stor og flot, MEN den er…

Startet af John Jensen

2 jun. 7, 2017
Svar fra John Jensen

Fisk i vandings system til drivhus

Jeg så i fjernsynet forleden , en der havde fisk i et vandings system. Fiskenes poo skulle så virke som gødning for planterne i dit drivhus…

Startet af Morten

0 jun. 7, 2017

Aluprofiler

Hej Påtænker at bygge et drivhus (orangeri) Hertil har jeg tænkt mig at anvende aluprofiler til taget ala dem der anvendes på de fleste fær…

Startet af Enghaven

0 jun. 1, 2017

Agurker der stikker

Er der nogen der har erfaring med at nogle af mine agurkeplanter sætter agurker, der stikker, de andre er helt normale. Grethe Rasmussen

Startet af Grethe Rasmussen

3 maj. 31, 2017
Svar fra Lars Lund

Gødning i kapilærkasser

Det er en sjov hobby at have eget drivhus. Men ind i mellem også dyrt, så man kigger efter hvor man evt. kan spare. F.eks. synes jeg, at fl…

Startet af graversen

2 maj. 28, 2017
Svar fra graversen

Krog til dør i Julianne Compact Drivhus

Hej I dag hvor der er lidt vind og vi er i haven bl.a. i vores nye Julianne Compact Drivhus, savner vi en krog til den todelte dør, så vind…

Startet af Bjarne Arleth Nielsen

3 maj. 27, 2017
Svar fra graversen

montagelister

er netop ved at sætte compact drivhus op med hærdet glas. Enkelte montagelister er  ikke mulige at få til at "klikke" og sidde fast. Rillen…

Startet af mariane

3 maj. 25, 2017
Svar fra Lars Lund

RSS

Som medlem af Drivhusklubben kan du ikke blot læse spændende artikler om fx dyrkning - du kan også deltage med egne indlæg og kommentarer!

Følg Drivhusklubben:

© 2018   Drivhusklubben er drevet af Juliana A/S.   Powered by

Skilt  |  Kontakt os  |  Privacy Policy  |  Terms of Service